Απλά tips διατροφής για τις γιορτινές ημέρες!

christmas-dinner
Γραφείο Διατροφής, Mediterraneo Hospital

ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΣΩΜΑΤΙΚΟΥ ΒΑΡΟΥΣ

Αν βρίσκεστε σε προσπάθεια ρύθμισης του βάρους σας προσπαθήστε να συντηρήσετε την μέχρι τώρα απώλεια και όχι να χάσετε επιπλέον κιλά. Είναι πρακτικά αδύνατο να αντισταθεί κανείς στους εορταστικούς πειρασμούς ώστε να διατηρήσει την ενεργειακή του πρόσληψη στα επίπεδα που απαιτεί η απώλεια βάρους. «Κατεβάστε», λοιπόν, τους στόχους σας προκειμένου να μην απογοητευτείτε!

ΜΙΚΡΑ & ΣΥΧΝΑ ΓΕΥΜΑΤΑ

Εάν είστε καλεσμένοι σε δείπνο μην μένετε νηστικοί όλη την ημέρα. Καταναλώστε κανονικά το πρωινό σας, ένα ελαφρύ μεσημεριανό και στο ενδιάμεσο φρούτα, για να είστε σε θέση να ρυθμίσετε καλύτερα την πρόσληψη του φαγητού. Σε αυτό μπορεί να σας βοηθήσει σημαντικά και η πρόσληψη νερού, γι’ αυτό μην παραλείπετε να πίνετε 8-10 ποτήρια την ημέρα.

ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΓΙΟΡΤΙΝΑ ΠΙΑΤΑ

Στα μεγάλα τραπέζια καταναλώστε με σύνεση αυτά που σας αρέσουν, σερβιριζόμενοι μια φορά και ακολουθώντας τον καταμερισμό των ομάδων τροφίμων στο πιάτο σας με βάση το σουπλά της ισορροπημένης διατροφής, όπως φαίνεται στην εικόνα παραπάνω. Γεμίστε το μισό πιάτο σας με σαλάτα λαχανικών και το υπόλοιπο μισό με άπαχη μέρη κρεατικών και άμυλο. Να προτιμάτε άσπρο κρέας (κοτόπουλο, γαλοπούλα) αντί για κόκκινο κρέας (μοσχάρι, χοιρινό, αρνί) και να αφαιρείτε ορατό λίπος και πέτσα από το κρέας.

«ΚΡΑΙΠΑΛΕΣ» ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

Ακολουθήστε ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής ενδιάμεσα στα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά. Ενώ είναι αρκετά δύσκολο να προσέξει κανείς ανήμερα τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά, τις υπόλοιπες ημέρες είναι πιο εύκολο να τηρήσει ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής. Μην ξεχνάτε τα όσπρια, τα λαδερά και άλλα γεύματα που απαρτίζονται από μη ζωικής προέλευσης τρόφιμα.

ΦΥΣΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

Διατηρήστε ένα ικανοποιητικό επίπεδο καθημερινής φυσικής δραστηριότητας! Μην ξεχνάτε πως εκτός από τον καλύτερο έλεγχο του σωματικού βάρους, η άσκηση ανεβάζει τη διάθεση. Εάν δεν επιδίδεστε σε κάποιο σπορ μπορείτε να κάνετε τις εορταστικές σας αγορές περπατώντας, να χρησιμοποιείτε τις σκάλες αντί για το ασανσέρ στο σπίτι, στην εργασία και τα πολυκαταστήματα, αλλά και να περιπλανηθείτε στους στολισμένους δρόμους της πόλης!